Wat een super leuke middag hebben wij gehad! Allemaal zijn wij op onze eigen manier bezig met voeding en het spontane idee kwam om een workshop brood bakken te volgen.
We werden heel hartelijk ontvangen en mochten direct de handen uit de mouwen steken. We hebben tijdens het bakproces zoveel kennis mogen opdoen! Ineke is erg bekwaam in wat ze doet en weet erg veel over het proces. In de pauze kregen we een heerlijke taart voorgeschoteld en naast het broodbakken hebben we zelfs nog andere soorten brood leren bakken. Heel veelzijig en allemaal met de nodige humor.
Een absolute aanrader!
Jony, Aleks, Do, Nel
